• Arbitragebijeenkomsten B-jeugd op 2 en 9 november

21 okt 2019
  • Zoals jullie weten, kunnen alle B-aspiranten bij SKF worden ingedeeld om op zaterdag een jeugdwedstrijd (F- en E-pupillen) te fluiten.

Fluiten is geen vanzelfsprekendheid. Om (voor het eerst) een wedstrijd te kunnen of mogen fluiten, moet je een paar dingen weten. Denk bijvoorbeeld aan:

• Hoe en waarvoor moet ik fluiten?
    • Welke kleding moet ik als scheidsrechter aan?
    • Hoe moet ik omgaan met vervelende coaches of ouders langs de lijn?
    • ...

Om op deze vragen (en meer) antwoord te geven worden er op zaterdag 2 november en zaterdag 9 november (steeds om 10:00 uur) zogenaamde Spelregel en Jeugdscheidsrechter Informatiebijeenkomsten georganiseerd. Via je trainer/coach of teambegeleider hoor je hier nog meer over.

Onder anderen zal je worden gevraagd je voor één van de twee datums aan te melden.

Mocht je nu al weten wanneer je komt, kun je dat al aangeven in de KNKV Wedstrijdzaken app (heb je die al geïnstalleerd?). Alle B-spelers zien als het goed is in hun persoonlijk programma beide bijeenkomsten. Net als bij een wedstrijd kun je door op de activiteit te klikken, aangeven of je wel of niet aanwezig bent.

Voor vragen over deze bijeenkomst kun je contact opnemen met arbitrage@skfkorfbal.nl.