• Lid worden

Bent u geïnteresseerd in het lidmaatschap van SKF, dan kunt u contact opnemen met de coördinator nieuwe leden Meike van Wijk-Middelkamp. Meike is hét aanspreekpunt voor al uw vragen omtrent het lidmaatschap van SKF en zij geeft u alle informatie die u nodig hebt. Het is altijd mogelijk om kostenloos vrijblijvend drie keer mee te trainen.

Wordt je kind lid van SKF en gaat hij/zij in de F of de E korfballen? Dan start je zoon of dochter met de mix-trainingen. Tijdens deze trainingen korfballen alle kinderen van de F of E met elkaar. Zo kan je kind aan het korfballen wennen en de belangrijkste vaardigheden onder de knie krijgen. Ook kunnen we als SKF een inschatting maken welk team goed bij jouw zoon of dochter past. Op het moment dat je kind gewend is èn een nieuwe competitiehelft van start gaat, wordt je kind in de teamindeling opgenomen. Dan gaat je kind ook met zijn/haar eigen team trainen en natuurlijk echte wedstrijden spelen.

De coördinator nieuwe leden is te bereiken via het e-mailadres nieuweleden@skfkorfbal.nl.

Direct aanmelden als nieuw lid kan via dit aanmeldformulier.