• 20 september: Start Grote Clubactie 2025!

    18 sep 2025
  • Aanstaande zaterdag is het weer zover, de Grote Clubactie start weer! Vorig jaar hebben we een geweldig resultaat behaald, laten we dat dit jaar weer proberen.

    Ons streefbedrag is 3000 euro. Tijdens de actie zullen we iedereen af en toe op de hoogte houden hoe het gaat, via website, de TV in de kantine. Het geld gaan we dit jaar besteden aan Renovatie/modernisering kantine. Een mooi doel, waar we als hele vereniging van profiteren.

    Aanstaande zaterdag liggen de verkoopkaarten voor de jeugdteams in de kantine, in een krat bij de deur richting de zaal. Trainers, spelers, ouders, zorg even dat je er aan denkt je envelop op te halen en de kaarten uit te delen. Deze kaarten hebben we voor J6 t/m J28, U17 1 en 2, U15 1 en 2, de G-spelers en de kangoeroes.

    Alle oudere leden krijgen via de Grote Clubactie zaterdag een mail met een link naar je persoonlijke verkooppagina, die je op socials, in app groepjes etc. kunt delen om loten te verkopen namens SKF. Geen mail? Check dan ook even je spambakje.

    Natuurlijk heeft SKF ook een algemene verkooppagina, waar je ook loten kunt kopen waarmee je SKF steunt, dit is de link: Steun KORFBALVERENIGING SKF - Grote Clubactie.

    Als verkoper kun je landelijk prijzen winnen, deze staan op de site van de Grote Clubactie. Voor drie spelers uit wat we vroeger een D-E-F-G-team noemden (we laten nog even weten welke teams vanuit welke kleuren dat dit seizoen zijn), die de meeste loten verkocht hebben, stellen we een mooie prijs beschikbaar. Ook het best verkopende team krijgt een oorkonde en een (lekkere) attentie. Een lot kost € 3,00 waarvan de club maar liefst 80% ontvangt!

    Laten we er ook dit jaar weer een mooi succes van maken! Samen Kunnen we het Fiksen!

    Vragen? Lukt er iets niet? Contact dan even met Ronald van Rikxoort via rpvanrikxoort@gmail.com.