• Afspraken gebruik sponsorkleding en automatische incasso bijdrage wedstrijdshirt

5 okt 2022
  • Het wedstrijdseizoen draait inmiddels op volle toeren en alle selectieteams hebben hun sponsorkleding ontvangen. Tijd om de afspraken weer even onder de aandacht te brengen. Misschien wist je onderstaande al, zo niet dan is het goed om het even door te lezen.

• Van elk lid wordt verwacht dat er op een zorgvuldige manier omgegaan wordt met de kleding. Wedstrijdshirts en sponsorkleding mogen uitsluitend tijdens een korfbalwedstrijd van SKF gebruikt worden en niet tijdens een training of andere gelegenheid.
    • Als je het wedstrijdshirt niet meer past kun je het omruilen voor een andere maat.
    • De volgende wasvoorschriften dienen te worden opgevolgd: met gelijke kleuren wassen, niet warmer dan 40 °C., niet in de droger en niet strijken. Er worden de laatste tijd veel wedstrijdshirts ingeleverd die vies zijn of grauw. Het shirt kan niet met donkere kleuren mee gewassen worden!
    • Als je het wedstrijdshirt of sponsorkleding kwijt bent, het is onherstelbaar beschadigd of vies, wordt dit in rekening gebracht bij de speler.
    • De bijdrage voor het gebruik van een wedstrijdshirt is per seizoen Eur 5,00 voor jeugdleden en Eur 7,50 voor senioren. Dit bedrag wordt via een automatische incasso geïnd in oktober.

Bij vragen kun je contact opnemen met de kledingcommissie via kledingcommissie@skfkorfbal.nl.