• Eerste onderlinge zaterspeeldag 13 maart

1 mrt 2021
  • Bijna de hele club is weer lekker aan het trainen buiten.  Het is fijn om elkaar weer te zien en te spreken, maar vooral ook super om weer te sporten. Natuurlijk missen we de competitie wel en om dat gemis enigszins goed te maken en er wat strijd erin te gooien, gaan we weer lekker onderling oefenen. Gelukkig kunnen de ‘oudere’ junioren en senioren (beide tot 27 jaar) nu ook spelen. De eerste onderlinge speelzaterdag zal 13 maart zijn. Zo hebben ouders en spelers nog even de tijd om de zaterdag weer ‘vrij’ te plannen. Het overzicht van de wedstrijden volgt zo snel mogelijk. Wel zullen we met elkaar de regels goed in acht moeten houden, willen we hier een succes van maken.

Let op, in verband met de Corona maatregelen hebben we wel te maken met een aantal regels:

• Publiek is helaas niet welkom
    • Max 20 min voor aanvang aanwezig
    • Snel na de wedstrijd weer naar huis, dus niet blijven hangen, ook al is het buiten.
    • Geblesseerde spelers mogen helaas niet op de bank zitten