We zoeken al vanaf komend seizoen 1 à 2 vrijwilligers die willen helpen met het onderhoud van de kantine. Het gaat niet om bardiensten (waar we overigens ook echt mensen zoeken), maar om de praktische taken achter de schermen die de kantine draaiende houden.
Je zorgt bijvoorbeeld voor het verversen van frituurvet, onderhouden van de apparaten, koelkasten aanvullen, en het sorteren van emballage. Je kan ook denken aan het doen van bestellingen en het contact met leveranciers. Sommige taken zijn wekelijks, andere maandelijks of enkele keren per jaar. We kunnen deze taken ook zeker opsplitsen en in overleg afstemmen wie welke taken uitvoert. Ook al kan jij alleen helpen bij de jaarlijkse taken, dan zijn we al erg geholpen!