• Gezocht: nieuwe secretaris

9 okt 2019
  • We zoeken een nieuwe secretaris voor SKF, omdat Henriëtte op 1 november 2019 afscheid neemt. Lijkt het je iets voor jou?

Als secretaris heb je een spin-in-het-web functie binnen de vereniging. Je ontvangt alle (digitale) post voor SKF en zorgt dat deze bij de juiste commissies en personen terechtkomt. Je bent het ‘geheugen’ van het bestuur door het maken van notulen, actielijsten en het administreren van besluiten en het coördineren van (de stukken voor) de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Daarnaast praat je als bestuurslid mee over alle onderwerpen waar het bestuur mee bezig is. Ook is het mogelijk om, afhankelijk van je beschikbare tijd, enkele commissies onder je hoede te hebben.

Een groot deel van je taken kun je digitaal doen. Je kan dit flexibel plannen op een moment waarop het jou uitkomt. Deze functie is ook geschikt voor niet-korfballers. Uiteraard kunnen we in overleg taken aanpassen naar een passend takenpakket.

Wil jij deel uitmaken van een leuk en ambitieus bestuur en daarmee gezamenlijk de koers uitzetten van onze geweldige vereniging?

Ben je geïnteresseerd in de functie van secretaris? Ken je iemand die goed in het profiel past? Wil je meer informatie? Neem dan gerust contact op met Wouter ten Caat, of met één van de andere bestuursleden.