• Lidmaatschap wijzigen / opzeggen

Wijzigen van contactgegevens (adres, telefoon, email) kan het makkelijkst zelf via de KNKV app. Ook kan daar de pasfoto worden gewijzigd. Voor andere wijzigingen, of als het niet lukt via de app, stuur dan een mail naar ledenadministratie@skfkorfbal.nl

Opzegging van het lidmaatschap aan het einde van het seizoen moet voor 1 juni van dat seizoen binnen zijn bij de ledenadministratie. Bij tussentijdse opzeggingen of bij latere afmeldingen voor het nieuwe seizoen wordt nog 3 maanden contributie in rekening gebracht, dit vanwege bijdragen voor spelers en teams die SKF betaalt aan het KNKV. Tijdens deze 3 maanden mag de speler niet meer aan trainingen of wedstrijden deelnemen. Bij afmelding moet ook altijd het wedstrijdshirt en eventuele sponsorkleding ingeleverd worden.

Leden die opzeggen, wordt gevraagd een exit-formulier in te vullen en te mailen naar ledenadministratie@skfkorfbal.nl. Het formulier kan worden gedownload door op deze link te klikken.