• Nieuw: Opstartdienst bij zaaldiensten

28 okt 2019
  • Binnenkort start de zaalcompetitie weer en hierbij komt een hoop kijken. Zo ook bij de zaaldiensten. Ouders/verzorgers van de F/D/E worden hiervoor ingedeeld.

Misschien heb je al eens een velddienst gedraaid en weet je al hoe dat werkt. Bij de zaaldienst komt er iets meer kijken. Het scorebord vergt wat uitleg en ook moeten de wedstrijden stipt op tijd beginnen.

De zaal/veldcommissie heeft besloten om hiervoor een opstartdienst in het leven te roepen. Deze dienst is op zaterdag van 8:30-9:30 en heeft als doel het begeleiden van de ouder die als eerst een zaaldienst draait.

Om deze opstartdienst te kunnen starten, roepen we de hulp in van jullie. Wie wil er mee rouleren in een pool om 1x per maand deze opstartdienst te kunnen draaien? Uiteraard krijg je hiervoor een goede uitleg.

Eisen: 18+ en 1x per maand beschikbaar.

Wil je hieraan meedoen, mail ons dan op verenigingswerk@skfkorfbal.nl.