• “Ogenschijnlijk nipte zege”…maar overtuigend gespeeld door SKF C2

7 sep 2019
  • Zaterdag 07-09-2019. Geldermalsen: Animo C1 vs SKF C2

De 2de wedstrijd van het seizoen, de 1ste officiële.
    Opstelling:
    Aanval: Niels ©, Luka, Lisanne & Marit
    Verdediging: Joost, Micha, Judith & Kim
    Reserve: Renate & Ruben (D2)
    Teammanager: Cor
    Coach: Raymond

Dit was de eerste wedstrijd in deze samenstelling, we begonnen voortvarend. Veel kansen de eerste 10 min en lange aanvallen. De 2de 10 min was het meer in evenwicht, maar de verdediging hield goed stand!! Na de zoveelste aanval viel hij dan eindelijk in het mandje! Een snelle uitbraak en Niels rondde goed af 0-1. Vlak voor rust een mooie lange aanval waar wederom Niels aan het einde van de aanval de trekker mocht overhalen d.m.v. een zelf versierde strafworp.

Ruststand: 0-2

De tweede helft begon sterk, aantal mooie kansen: Joost & Kim hadden hun vizier nog niet helemaal op scherp staan. Zoals bij elke sport, als je zelf niet scoort, valt hij aan de andere kant. 1-2. De eerstvolgende aanval over een aantal schijven: BAM 1-3. Dieptebal Judith!

Het laatste gedeelte van de wedstrijd hadden we het zwaar, de 2-3 & 2-4 (stip Niels) vielen vlot achter elkaar. 3-4 Door goed uit te verdedigen kon Renate een korte kans verzilveren 3-5. 5min voortijd hadden we de wedstrijd in handen, maar Animo gaf niet op en zetten nog één keer alles op alles, dat resulteerde in een handvol kansen en een doelpunt 4-5. Daarna heeft de verdediging de boel op slot gegooid en heeft de aanval het prima uitgespeeld met nog een paar prima kansen!!
    Einde: 4-5. Een goed begin is het halve werk!!

Doelpunten: Niels 3x Judith 1x Renate 1x.

Ruben tof dat je wilde invallen!

Volgende week om 12.30 SKF C2 vs Fiducia C1 hopelijk weer vele ouders langs de kant!!