• Ook minder goede wedstrijden zitten er soms tussen!

28 okt 2019
  • Zaterdag speelde SKF volop in de regen een wat mindere wedstrijd tegen DVO. Alsnog staan ze aan kop met een voorsprong van 3 punten. De vakken waren als volgt:

Aanval: Alana, Elisa, Arjan en Nathan Feenstra
    Verdediging: Daniëlle, Noëlle, Tom en Rudger
    Wissels: Denise, Judith (C2), Nathan de Boer en Niels (C2)

Zoals al gezegd zat het weer voor beide teams niet echt mee. Je zag dit ook duidelijk terug in het spel van de beide teams. DVO opende de wedstrijd goed en scoorde vrijwel meteen 2 doelpunten, daarna werd er heel lang niet gescoord tot, in de laatste minuten van de eerste helft SKF eindelijk scoorde. In de rust stond het 2-2. Voor beide teams geen stand om trots op te zijn.

Na de rust was iedereen weer op scherp gezet en scoorde SKF vrijwel meteen een goal, maar DVO was ook op scherp gezet. De teams bleven dan ook gelijk oplopen, want het werd 3-3. Toen brak er een spannend moment van de wedstrijd aan: de slotfase waarin duidelijk ging worden wie er ging winnen. SKF wist tot scoren te komen en het stond 4-3. Na direct een goede aanval van DVO, kwam ook een goal en uiteindelijk is de wedstrijd gelijk gebleven, met als eindstand: 4-4.

Deze stand was zeker niet oneerlijk, want de teams waren praktisch gewoon even goed. Ook al kunnen we dit natuurlijk zeker geen goede wedstrijd noemen, want 4 goals is ver beneden het gemiddelde. Toch zijn we blij met een punt en mogen wij dit punt als een kleine winst beschouwen.

Doelpuntenmakers: Daniëlle (2), Arjan (1) en Rudger (1).

Bedankt dat er ondanks het slechte weer toch nog mensen zijn wezen komen kijken om SKF C1 aan te moedigen. Volgende week is de laatste wedstrijd van het seizoen, tegen DSC. Knallen dus! Hopelijk tot dan!