• Ook op 28 november onderling oefenen

19 nov 2020
  • Na de succesvolle onderlinge oefendag voor onze jeugd van afgelopen zaterdag kijken we uit naar de wedstrijden van het komende weekend. We hebben ook voor de week erna, zaterdag 28 november, weer een programma in elkaar gezet voor de jeugd.

Om te voorkomen dat je elke week tegen dezelfde tegenstander speelt, kiezen we in de meeste gevallen voor een 3-kamp of 4-kamp, waarbij we met gemixte teams spelen. Dus met spelers uit verschillende teams die op die dag samen een team vormen.

Het programma is hier te vinden.

In het schema hebben we ook opgenomen waar we al iemand hebben die de livestream via Youtube verzorgt. Afgelopen zaterdag was die livestream een behoorlijk succes. Bij sommige wedstrijden bijna 50 viewers. Wil je de livestream verzorgen voor één of meer wedstrijden? Stuur dan even een mailtje naar ict@skfkorfbal.nl.

Laten we er weer een veilige en leuke dag van maken!