• Recreanten

Bij SKF Korfbal is er plaats voor iedereen. Ook als je niet meer in wedstrijdverband actief wil zijn, maar wel wil blijven trainen is er bij onze vereniging een trainingsuurtje voor de 'recreanten'. Binnen de vereniging ook wel ReKo genoemd. Een afkorting van Recreanten Korfbal.

Elk maandagavond wordt er getraind. Tijdens het veldseizoen van 20:00 tot 21:00 uur en in de zaal vooralsnog ook van 20:00 tot 21:00 uur. De trainingen worden verzorgd door een groep trainers.

Veel korfbalverenigingen beschikkben over recreanten en soms spelen ze onderling een wedstrijd of een toernooi. Het bloed kruipt natuurlijk waar het niet gaan kan.

Lijkt het je leuk om je bij deze groep sportievelingen aan te sluiten, kom dan gerust langs of neem contact op met Jeroen Eissens via mail (j.eissens@gmail.com).

Je mag gewoon drie keer gratis meetrainen.