• SKF en het Coronavirus

9 mrt 2020
  • Net als vele scholen, bedrijven en verenigingen volgt SKF de RIVM richtlijnen ten aanzien van het coronavirus. Ook het KNKV verwijst hiernaar en het KNKV ziet voorlopig nog geen aanleiding om wedstrijden te annuleren. De meest actuele informatie over het coronavirus kun je vinden op de website van het RIVM.

Het RIVM beschrijft een aantal maatregelen die we kunnen nemen om verspreiding van het virus te voorkomen. Een aantal hiervan heeft invloed op ons als korfballers en voor nu betekent dit:

• Dat we voorlopig geen handen meer schudden voor en na de wedstrijd;
    • Dat we voorlopig geen high-fives geven tijdens de training en wedstrijd;
    • Dat we voorlopig geen bidons meer delen. Maak hierover dus goede afspraken of neem je eigen bidon mee.

Hopelijk kunnen we op deze wijze ook bijdragen aan het voorkomen van verdere verspreiding.

Namens het bestuur,

Wouter