• SKF pakt door met binnenhalen Janine van Schie

15 feb 2021
  • De ambities van SKF worden kracht bijgezet met het vastleggen van Janine van Schie (25). De Veenendaalse korfbalclub wil met een ambitieus plan terug naar de top van de Hoofklasse. Met 54 Korfbal League wedstrijden ervaring gaat Janine van Schie deze ambitie ondersteunen.

“Janine heeft een op en top wedstrijdmentaliteit en weet haar medespelers daarin mee te krijgen. Ze brengt een echte winnaarsmentaliteit met zich mee”, zegt Topkorfbal Manager Arnold Burger. In deze competitieloze periode zit de club niet stil. “We ontwikkelen ons als club door en ook in onze ambitie pakken we door met als voorbeeld deze aanwinst.”

“De ambitie van de club spreekt me aan. Toen ik tegen SKF moest korfballen was dat een lastige omgeving met die eigen hal met het publiek erachter. Die situatie ga ik komend seizoen in mijn voordeel gebruiken. Ik ben bekend met de technische staf en een aantal spelers, ik verwacht dat ik me snel thuis voel en me aan het publiek kan tonen”, aldus Van Schie zelf.

Op onderstaande foto van links naar rechts Topkorfbal Manager Arnold Burger, Janine van Schie en bestuurslid Korfbalzaken Bob de Jong.