• Sponsorkliks

In deze 21e eeuw is het doen van aankopen op het internet niet meer weg te denken uit de samenleving.
    Heb je er ooit bij stilgestaan dat je jouw eigen Veenendaalse Korfbalvereniging hier ook wat geld aan kunt laten verdienen?

Je hoeft er niets bijzonders voor te doen, behalve naar de webshop van jouw keuze te gaan via onderstaande link

KLIK KLIK KLIK

Je komt dan via Sponsorkliks terecht bij een enorme hoeveelheid webshops waar je gewoon op jouw vertrouwde wijze jouw aankoopt kunt doen. Wat denk je van Bol.com, Hema, KLM, Amreica Today, Tele2, Simpel, Albert Heijn, Lidl, Ben, KPN, Simyo, Flixbus, Booking.com en nog honderden andere bedrijven.

Het kost jouw niets, maar SKF krijgt er een leuke bijdrage voor in de clubkas.

Van harte aanbevolen !