• Van de bestuurstafel

28 mrt 2023
  • Afgelopen maandag kwamen we als bestuur bij elkaar. Als eerste bespraken we het mooie (foute) feestje dat we hadden na wedstrijd van het eerste tegen OVVO, daarvoor was natuurlijk ook de bijeenkomst van de Vrienden van SKF. We kunnen wel concluderen dat het verenigingsleven weer goed in de lift zit. Heel fijn dat alles zo weer kan, natuurlijk kunnen er nog wat zaken beter. Daar gaan we met elkaar mee aan de gang.

In het verlengde daarvan bespraken we de belangrijke sportieve weken die voor de boeg liggen voor onder andere ons vlaggenschip, voor handhaving en de B1 voor de play-offs. Inmiddels heeft ons eerst ook van Heereveen gewonnen en heeft alles in eigen hand tegen TZ. De B1 heeft een uitdagende wedstijd in Putten tegen de Meeuwen. Als bestuur hebben we besloten voor onze supporters daarvoor een bus te huren. De uitnodiging staat inmiddels op de website. We hopen dat het een feestje in Putten mag worden.

Begin dit jaar hebben we jullie geïnformeerd over het thema sociale veiligheid en dat we aan de slag gaan met werkgroep met het ”High five” stappenplan ontwikkeld door Centrum Veilige Sport. Inmiddels hebben twee vrijwilligers zich aangemeld en samen met onze vertrouwenspersonen en twee afgevaardigden van het bestuur gaan we hier de komende mee van start. Uiteraard houden we jullie op de hoogte van de stand van zaken.

De plannen voor het opknappen/verduurzamen van onze eigen hal krijgen steeds meer vorm. Daarnaast is ook een scan gemaakt met betrekking tot verduurzaming van onze panden, met deze informatie zullen we de komende maand(en) tot een besluit komen op welke termijn we dit gaan uitvoeren. Goed om te benoemen is dat we besloten hebben niet meer te wachten op de plannen voor de tweede hal. We trekken het opknappen/verduurzamen van onze eigen hal dus los van de ontwikkelingen rondom de tweede hal.

Tijdens de bestuursvergadering bespreken we naast een aantal wat grotere onderwerpen ook een variatie van wat kleinere onderwerpen. Een kleine greep aan zaken die voorbij kwamen zijn: jeugdkamp, managersavonden, zomersportweek (SKF doet ook weer mee), wel en wee in verschillende domeinen, startdag en oefenwedstrijden en update van de financiën.

Mocht je nieuwsgierig geworden zijn over bovenstaande onderwerpen, of wil je wat meer weten hoe dat gaat in het bestuur. Schiet ons gerust aan of schuif een keer aan bij onze vergadering.

Namens het bestuur

Barry Bloemendal