• Wedstrijdsecretariaat

Hieronder de afspraken die we hebben gemaakt over deelname aan trainingen, wedstrijden en overige activiteiten:

• Spelers zijn aanwezig bij alle korfbalactiviteiten van hun team: trainingen, wedstrijden en oefenwedstrijden. SKF en de trainers zorgen dat de data van deze activiteiten zo vroeg mogelijk bekend zijn. Als je informatie mist, kun je daar om vragen: wanneer begint het volgende seizoen, hebben we weer een toernooi rondom de feestdagen, etc.
    • Ziekte en calamiteiten zijn uiteraard redenen om een activiteit te missen. Probeer verjaardagen, andere feestjes en uitjes slim te plannen, zodat je niets hoeft te missen. Voor spelers in teams in de doelgroepen Top, Opleiding Top en Top Jeugd zijn dit geen redenen om een training of wedstrijd te missen.
    • We vragen spelers en ouders om vakanties zodanig te plannen dat zo weinig mogelijk activiteiten gemist worden. Schoolvakanties kennen vaak een korfbalvrij weekend. Als het mogelijk is om in de eerste helft van de zomervakantie op vakantie te gaan weet je zeker dat je op tijd voor de eerste training van het nieuwe seizoen weer terug bent. Als je in Nederland op vakantie bent kun je misschien wel heen en weer rijden voor een training of wedstrijd.
    • Plan je zaterdag niet helemaal vol met activiteiten om je wedstrijd heen. Het is leuk om voor en na je wedstrijd met je teamgenoten bij SKF te zijn en bij andere teams te kijken. En misschien ben je wel nodig om een ander team compleet te maken.
    • Spelers zijn bereid om, naast hun eigen wedstrijden, andere teams te helpen als invaller of wissel. Dit geldt voor alle leden van SKF, want zo krijgen we wekelijks al onze teams compleet. En daarbij kun je geen basisplaats of speeltijd “afdwingen”, ook wissels langs de kant zijn hard nodig!
    • Afmelden voor een training doe je zo vroeg mogelijk bij je trainer.
    • Meld je af voor een wedstrijd zodra je weet dat je niet kunt. Hoe vroeger, hoe beter!  Afmelden voor een wedstrijd op zaterdag kan tot uiterlijk woensdagavond 18:00 bij het wedstrijdsecretariaat. Contactgegevens zijn op de website te vinden.
    • Het wedstrijdsecretariaat regelt enkel de samenstelling voor competitiewedstrijden. Voor oefenwedstrijden kun je je afmelden bij je trainer/coach.

Zo zorgen we er samen voor dat alle SKF-teams elke week hun wedstrijd kunnen spelen.

• Contactpersonen wedstrijdsecretariaat

Teams Contact Telefoon