• Wij zijn op zoek naar jou!!!

20 mei 2023
  • De leukste functie binnen SKF komt beschikbaar ...

Hallo leden, ouders en vrijwilligers. Met het naderen van het einde van het seizoen nadert ook het moment dat er een aantal vrijwilligers gaat stoppen. In deze oproep vragen wij jullie aandacht voor de volgende vacatures:

Lid in het domein Kleding en Materiaal

Als lid van het domein Kleding en Materiaal zorg je ervoor dat iedereen met plezier kan korfballen met de juiste materialen. Je zorgt voor de coördinatie van het materiaal van het zaal naar het veld, en bij de overgang naar de zaal regel jij dat het materiaal naar de andere zalen waar we trainen gaat. Je houdt in de gaten dat er nieuw materiaal besteld moet worden op het moment dat dit nodig is. Lijkt het jou leuk om in dit domein actief te zijn of wil je meer informatie, laat het ons weten. Je kan Wouter ten Caat hierover aanspreken, hij is te bereiken op (06) 23 31 14 78.

Manager Leden & Vrijwilligers

Ben je een verbinder, vind je het leuk om met mensen om te gaan en vrijwilligers in hun kracht te zetten, dan is dit je kans. Als manager Leden & Vrijwilligers ben je de spin in het web van de vereniging. Je volgt het ledenverloop, bedenkt mogelijkheden voor het werven van leden en hebt oog voor onzen leden en vrijwilligers. Een super leuke functie waarbij jouw inzet helpt om de vereniging te laten groeien naar een nog mooiere vereniging. Wil je meer weten over deze functie dan horen we het graag. Je kan hiervoor contact opnemen met Wouter ten Caat (06) 23 31 14 78 of Jacqueline ter Horst (06) 236 91 928.